1. oktober 2007

NÅ ER DET IKKE LENGE IGJEN!

Nå sitter jeg her i sofaen på Skedsmokorset. Det er tidlig på morgenen, men nå skal jeg virkelig få masse ut av de to siste dagene i Norge. Det er lenge til neste gang jeg kan sitte på kjøkkenet litt over 8 og drikke kaffe og småprate med min kjære mor!

Det er skikkleig rart at jeg skal reise - det blir så utrolig gøy og så utrolig rart på samme tid. Nå er alle vaksiner i boks, og i dag skal jeg handle de siste nødvendigheter (det er jo forsåvidt en del det da!). Det er mye som skal fikses, og mange gode venner og familie å si hade til! Skulle nesten ønske jeg kunne hoppe over den siste uka; det er så trist!!! Blir godt når jeg sitter på flyet og vet at jeg ikke kan fikse noe mer, og at jeg har fått sagt hade til de aller fleste (trist med dere jeg ikke treffer, men dere skal vite at jeg tenker på dere også og gleder meg til å komme hjem og henge litt!!)

Vel, vel. Nå må dere bare følge med på bloggen så skal jeg love med 99 % sikkerhet at de neste innleggene blir mye mer spennende og artige å lese. Så skal jeg legge ut bilder også, så dere kan få et lite hint om hvordan jeg har det i Sør Amerika.

Og til sist: Et farvel til dere alle, med de beste lykkeønskninger fra meg til deg hva enn du måtte gjøre dette året! Gleder meg til vi sees igjen!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære LENA!
Det blir så spennende å følge med på det du driver med. Jeg lover å være fast leser av bloggen din. :)

Pass godt på deg selv. Gleder meg til å høre om alt du opplever.

Lykke, lykke til! :)

Anonym sa...

Hei Lena!

Ville bare innom å sei god tur! Sko ønska eg konne skru tie et år tebage å at d va eg så sgo reisa!! Dokke he mye å se fram t!

Steinar

Anonym sa...

Kjære Lena,
Det er trist at du skal reise og være borte så lenge, men samtidig er jeg svært glad for at du får denne muligheten. Jeg er sikker på at du får en opplevelse som du vil ha med deg resten av livet. Jeg er svært glad i deg og ønsker deg god reise og lykke til. Skriv hjem, Lena (også når du ikke mangler penger :-))
Beste hilsen
Pappa

Unknown sa...

Kj�re Lenavennen!

N� er under 10 timer til flyet ditt g�r, og du b�r kanskje begynne � pakke litt? (en liten og mild mamma-oppfordring ;))
Jeg h�per og tror at du f�r en unik opplevelse. Gleder meg til � ha kontakten p� blogg, facebook, mail og telefon.Kanskje kommer det et brev eller to i posten?
Er veldig glad i deg
Godklem fra mamma

Klem fra mamma

Anonym sa...

fikk ikke sagt farvel.

men farvel.

Gud er god og han er med.

Stina sa...

Bienvenidos a "Sør Amerika! Espero que vas a tener un tiempo muy bien aqui! Creo que Bolivia es un pais muy bien, y tu es un niña muy, muy bien!

Jaja, fekk nok ikke sagt hade til deg i Norge, men e kan ønske deg velkommen til Sør-Amerika.. Min hjemme-verdensdel for tida.. Ikkje langt ifra Bolivia heller.. ;)

Lykke til med jobb, språk, kultur, venner og annet her.. Det er spennende, frustrerende og jilt!!

Kjempegla i dæ, Lena!
Gud velsigne deg rikt i arbeidet, og jeg ber for deg!

Stor klem Stina