27. januar 2009

NÅ BRAKER DET LØS!!

Da var jeg i gang igjen - jippi! Nå kan dere se frem til mye interessant, gjennomtenkt, arti, morsom, spennende og livsforvandlende lesing... eh... det skal iallefall bli mulig med litt lesing her om ditt og datt.

På fredag reiser jeg til Tanzania med en liten gruppe fra klassen min, vi skal studere turismens innvirkning på lokalbefolkningen rundt Kilimanjaro og ellers reise litt rundt for å oppleve drømmekontinentet - AFRIKA!! :)

De første fem ukene skal jeg bo i Moshi, og bedrive feltarbeid, de to siste kommer nok til å tilbringes på standa i Mombasa, safari i Afrikas villmark, med kameraet foran vakre Afrika motiver, med en søt frukt i hånda, på markeder i kule Afrikanske landsbyer og ellers hva som måtte falle oss inn før den avsluttes med noen heidundranes dager på selveste Zanzibar! YEAH... :

3 kommentarer:

Therese sa...

Lucky you!!

cammie sa...

Kos deg masse,og hils kristian hvis du møter på han:)
vær forsiktig der nede
glad i deg
klem camilla

Anonym sa...

hei du! saa kjekt at du skal til mombasa. naar skal du veare der? jeg er i mombasa fra 12 - 17 februar. er du der da?